Minden vezető (felhasználó) álma, egy jól működő informatikai rendszer, ami:
- elősegíti a munkát és nem hátráltatja,
- mindig rendelkezésre áll, amikor szükség van rá,
- biztosítja az adatok védelmét,
- költséghatékonyan működik.
A Hificomp Kft. rendszerüzemeltetési tevékenysége, arra irányul, hogy ezt az álmot beteljesítse.
Ennek érdekében a partnereinknél a hardver és szoftverállomány ellenőrzése és az esetlegesen felmerülő hibák elhárítása mellett, nagy hangsúlyt fordítunk a felhasználók támogatására valamint, informatikai tanácsadásra.
A rendszerüzemeltetés során az alábbi feladatokat végezzük:
- szervermentések ellenőrzése, a tárolt adatok mentési és visszaállítási stratégiájának kidolgozása,
- számítástechnikai eszközök ellenőrzése,
- vírusvédelem rendszeres ellenőrzése és frissítése,
- az operációs rendszer frissítése,
- a rendszer használata közben az előre látható meghibásodások megelőzése,
- az esetleg előforduló hardveres meghibásodások elhárítása,
- az igénybevett erőforrások kihasználtságának folyamatos ellenőrzése, a rendszer erőforrásainak optimalizálása,
- szoftver- és hardverfejlesztési szaktanácsadás.
A fenti rendszerfelügyeleti tevékenységeket a partnereink igényeihez teljes mértékben igazodva távfelügyelettel, helyszíni kiszállással továbbá telefonos rendelkezésre állással, ügyelettel végezzük.