A webes készlet nem a bolti raktárkészletet tükrözi. A rendelt termék 2-3 munkanap elteltével vehető át.

+36 52 502 502  -  web@hificomp.hu - Nyitvatartás: Hétfő - Péntek: 10:00 - 16:00

Rendszerüzemeltetés

Minden vezető (felhasználó) álma, egy jól működő informatikai rendszer, ami:

  • elősegíti a munkát és nem hátráltatja,
  • mindig rendelkezésre áll, amikor szükség van rá,
  • biztosítja az adatok védelmét,
  • költséghatékonyan működik.

A Hificomp Kft. rendszerüzemeltetési tevékenysége, arra irányul, hogy ezt az álmot beteljesítse.

Ennek érdekében a partnereinknél a hardver és szoftverállomány ellenőrzése és az esetlegesen felmerülő hibák elhárítása mellett, nagy hangsúlyt fordítunk a felhasználók támogatására valamint, informatikai tanácsadásra.

A rendszerüzemeltetés során az alábbi feladatokat végezzük:

  • szervermentések ellenőrzése, a tárolt adatok mentési és visszaállítási stratégiájának kidolgozása,
  • számítástechnikai eszközök ellenőrzése,
  • vírusvédelem rendszeres ellenőrzése és frissítése,
  • az operációs rendszer frissítése,
  • a rendszer használata közben az előre látható meghibásodások megelőzése,
  • az esetleg előforduló hardveres meghibásodások elhárítása,
  • az igénybevett erőforrások kihasználtságának folyamatos ellenőrzése, a rendszer erőforrásainak optimalizálása,
  • szoftver- és hardverfejlesztési szaktanácsadás.

A fenti rendszerfelügyeleti tevékenységeket a partnereink igényeihez teljes mértékben igazodva távfelügyelettel, helyszíni kiszállással továbbá telefonos rendelkezésre állással, ügyelettel végezzük.