Kütyükommandó

Látjuk a hazai és külföldi statisztikákat a koronavírus terjedéséről. Azok alapján eldönthetjük, hogy milyen magatartással lassíthatjuk a vírus terjedési sebességét.
Azt gondoljuk, hogy a leghatékonyabb védekezés a
#maradjotthon, mert így megóvhatod magadat, a családodat, és az ismerőseidet a jelenlegi problémától.

Tudjuk azt is, hogy a mai világ elképzelhetetlen kütyük nélkül. Kell a munkához, a tanuláshoz a mindennapi tevékenységhez. A mostani helyzetben pedig számottevően
fontos a stabilan működő informatikai eszköz. Viszont, amit használnak előbb-utóbb elromlik.

Nehéz helyzetben vagyunk, mert sok dolog szakadt hirtelen a nyakunkba. Helyt kell állni az otthoni dolgokban, a főnök várja a munkát és még a gyerekekkel is
együtt kell tanulni. Nem marad időnk és energiánk a gép hibájával, javítgatásával is foglalkozni.

Ne légy gép nélkül! Ha elromlott, mi segítünk Neked!

Szeretnénk segíteni abban, hogy ne maradjon a családod hosszabb időre kütyük nélkül és ugyanakkor támogassuk az otthon maradásod.

Létrehoztunk egy új szolgáltatást a #kütyükommandót.

Ha a géped nem úgy működik mint eddig, telefonon segítséget tudsz kérni tőlünk. Hívd a #kütyükommandót a HÉT MINDEN NAPJÁN 8.00 és 20.00 között.

Mi is ez a #kütyükommandó?

Egy olyan gyorsreagálású egység, akit hívhatsz, ha baja van a kütyüdnek. :)

Felajánlunk Neked egy speciális szerviz szolgáltatást, amit a VIP ügyfeleinknél használunk évek óta és jól bevált.

Ingyenes telefonos tanácsadás

Hívj fel bennünket, ha gondod akadt valamelyik kütyüddel. Mondd el, hogy milyen hibajelenséget tapasztalsz. Kérdésekkel szűkítjük a készüléked hibájának
a lehetséges okát. Többnyire telefonon keresztül is meg tudjuk oldani a felmerülő problémát. 

Ingyenes „távoli asztali” beavatkozás

Ha a telefonos segítség nem hoz eredményt, akkor a “távoli asztali” szolgáltatás segítségével próbáljuk kijavítani a felmerülő hibát. Mit is jelent ez pontosan?
Szükség van egy segédprogramra, amit közösen lépésről-lépésre telepítünk fel. Utána, a gépedre kapcsolódva tárjuk fel és hárítjuk el a hibát. 

Ingyenes debreceni kiszállás

Megesik, hogy a telefonbeszélgetés során az derül ki, hogy olyan hiba keletkezett a kütyüdben, amit csak személyes szervizeléssel tudunk megoldani.
Ilyenkor kérheted a #kütyükommandó ingyenes kiszállását Debrecenben. Felvesszük az adataidat és elmegyünk a kütyüdért.

#maradjotthon kedvezmények

50% munkadíj kedvezmény

Ha a kütyüd csak szervízben javítható és ígénybeveszed a kütyükommandó #maradjotthon "ingyenes szervizbeszállító" szolgáltatását, akkor a munkadíjból 50% kedvezményt adunk.

VIP árkategória kedvezmény

Minden olyan alkatrészt, amit a szervizelés során beépítünk a kütyüdbe, VIP áron, kedvezményesen kapod meg tőlünk. Erről tájékoztatást adunk telefonon
a hibafeltárás után.

A #kütyükommandó szervizszolgáltatás menete

1. lépés

Vedd fel velünk telefonon a kapcsolatot! Ügyfélszolgálatunkat hívhatod a hét minden napján 8.00 óra és 20.00 óra között. Telefonszám: 30/66-30-666 

2. lépés

Megpróbáljuk a hibát telefonon vagy “távoli asztali” szolgáltatáson keresztül megoldani.

3. lépés

Ha nem elegendő vagy nem megoldható a távoli kütyümentés, akkor regisztráljuk az adataidat és megbeszéljük,
hogy mikor vesszük át szervizes javításra a kütyüdet.

4. lépés

Tájékoztatunk a hiba feltárása után és a megbeszéltek alapján megjavítjuk a kütyüdet. 

5. lépés

Az előre leegyeztetett időpontban vissza szállítjuk a kütyüdet.  

Gyakran feltett kérdések

Hogyan történik a kiszállás és mikor számíthatok rá?

A Kütyükommandó a cég saját járművével végzi a szállítást. Minden nap 08:00 és 10:00 között valamint 18:00 és 20:00 között.
A szállítás időpontját a fenti időintervallumban előre egyeztetjük veled, így nem érhet meglepetés. 

Mi történik az eszközömmel a szervizelés során?

Minden átvett eszközt még a helyszínen azonnal megtisztítunk, fertőtlenítünk és utána elszállítjuk a szervizünkbe. Megkezdődik a hiba feltárása,
ellenőrzéseket végzünk hardveresen és szoftveresen. A megállapított hibáról és a javítás lehetőségeiről telefonon tájékoztatást adunk.
Ezt követően az általad jóváhagyott módon járunk el a továbbiakban. 

Mennyi idő alatt javítjátok meg az eszközöket?

A javítási időt előre nem lehet megmondani, de törekszünk arra, hogy minél hamarabb visszakapd a készülékedet. Az átlagos javítási idő 8 óra.

Milyen óvintézkedésekre számíthatok a szervizes eszközöm visszaszállításánál?

Kollégáink az eszközök szállításakor kesztyűt és maszkot viselnek. Minden eszközt az átadás és az átvétel alkalmával antibakteriális tisztító kendővel fertőtlenítünk.

Hogyan tudok fizetni?

A fizetős javítások és vásárlások esetén lehet bankkártyával, illetve készpénzzel fizetni. Ezt a megjavított eszköz és az áru átadásakor tudod megtenni.
A fizetés módját telefonon előre egyeztetjük és fixáljuk. 

Minden fizetős esetben számlát állítunk ki, amit a megadott email címre még a kiszállítás előtt elküldünk. 

Törekedünk az #érintésmentességre, ezzel is csökkentve a veszélyt. Éppen ezért, ha lehetséges a bankkártyás fizetést részesítsétek előnyben. Hálásan köszönjük!

Az elvégzett munkára és a felhasznált alkatrészekre pénzvisszafizetési garanciát vállalunk.

Hogyan tudok terméket vásárolni, kihozzátok?

Üzletünkben személyesen 

Jelen helyzetben a vonatkozó kormányrendeletnek megfelelően hétfőtől péntekig 10:00 és 15:00 között vagyunk nyitva.
#vigyázzunkegymásra üzletünk nyitvatartása a higiéniai előírások maximális betartásával történik.

Üzletünkből telefonon

A fenti nyitvatartási időben az üzletünk telefonszámán 52/502-502 leadott megrendeléseket díjmentesen kiszállítjuk
az általad megadott debreceni címre hétfől péntekig 18:00 és 20:00 között.

Webáruházunkból

A webáruházból megrendeléssel tudsz vásárolni (az érvényben lévő ÁSZF szerint), amit díjmentesen kiszállítunk a címedre,
miután a termék a központi raktárból megérkezett hozzánk.

Mit csináljak, ha nem érlek el Benneteket telefonon?

Előfordulhat, hogy nem érsz el bennünket telefon, ne aggódj lehet éppen terméket adunk át vagy telefonos segítséget nyújtunk másnak.
Amint lehetőségünk adódik, visszahívunk.

 

Ha segítségre van szükséged hívj bennünket bátran!
Ügyfélszolgálat: 30/66-30-666
H-V 8.00-20.00